سینی کابل گالوانیزه سرد  (Cold Galvanized Cable Tray)

فعالیتهای مربوط به آبکاری سرد بر روی ورق در خود کارخانه تولید کننده ورق صورت میگیرد. و دیگر نیازی به ارسال سینی های تولید شده به واحد آبکاری سرد نمی باشد. سینی های گالوانیزه سرد مستقیما از ورق گالوانیزه سرد تولید میگردند.

در تولید ورق ایت سینی ها از عملیات آند و کاتد در فرآیند گالوانیزه سرد استفاده میشود. به این معنا که ورق آهن باردار شده و پس از عبور از سطح حوضچه، فلز روی به آن میچسبد، سپس از درون غلطکها عبور داده شده و به میزان مورد نظر، ضخامت روی تشکیل شده بر آن کنترل می گردد. این مقدار معمولا 10 تا 15 میکرون می باشد.

لازم به توضیح است بعد از عملیات پانچ و ایجاد سوراخ بر سطح سینی های گالوانیزه سرد، لبه های ایجاد شده بعد از پانچ کاری دیگر پوشش گالوانیزه را نخواهند داشت، لذا برای استفاده در فضای باز و مناطقی که رطوبت بالایی دارند استفاده از سینی با ورق گالوانیزه سرد توصیه نمی گردد.

فناوران سولار شبکه (سهام خاص)
شرکت فناوران سولار شبکه, مفتخر است با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تولید و تأمین تجهیزات مدیریت کابل (Cable Management) شامل سبد کابل ( استیل و گالوانیزه و …) ، سینی کابل ، نردبان کابل و کف کاذب با تایل فولادی، با بهترین شیوه , کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان در این زمینه ها را فراهم نماید. این شرکت توان خود را از نظر کیفی و کمی در تامین تجهیزات و ملزومات تاسیسات برق و دیتا در بسیاری از پروژه های صنعتی ، تجاری ، انفورماتیکی ( دیتا سنترها) به اثبات رسانده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به شرکتها و سازمانهای متعدد را در کارنامه خود دارد.
راه های ارتباطی

دفتر فروش

تهران، نارمک، خیابان شهید مدنی، جنب مترو فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، واحد 609

شماره تلفن

02177851696

ایمیل رسمی

Info@SolarNetco.com

ایمیل دوم

SolarShabakeh@Gmail.com

تماس تلفنی